27 грудня у актовій зал ПДЮ відбувся традиційний шкільний Зимовий бал.

   П’ятеро чарівних дівчат та четверо галантних юнаків змагалось за звання «Міс» та «Містера» школи.

   Вміння презентувати себе, перевтілюватись у незвичні образи, вправність у зав’язуванні краватки та танцювальний талант – ті випробування, які з неймовірною грацією та шармом виконували наші дівчата.

   Юнаки змагались у самопрезентації, хореографії, перукарському мистецтві та вмінні романтично та зворушливо освідчитись у своїх почуттях.

   Виступи конкурсантів тепло зустріли глядачі та журі.

   Найпереконливішими в цей вечір стали Федорук Анастасія та Пашкевич Віталій, які вибороли звання «Міс та Містер 32»

   Справжні шедеври  подарував своїм співом Шупрович Віталій – І віце-містер 32.

   Безсумнівне звання «Містер Гумор» отримав іскрометний та веселий  Віталій Лилик.

   Глядацькі симпатії були на стороні учасниці від 10-В класу Король Маргарити та учасників від 10-А класу Шупровича Віталія та Іваніко Анастасії.

   Цікаві та ніжні образи на сцені втілили Войцещук Анна та Мухомор Іванна.

   Чудовими ведучими вечора стали Конопацька Марина та  Коваленко Євген.

   А новорічний настрій всім подарували запальні дівчата 6-А класу!

   Щасливого та яскравого Нового Року, друзі!!!

30 листопада у нашій школі відбулося змагання команд КВК.

На сцені зібрались шість команд веселих та кмітливих, а також дуже сміливих!!!

Шкільний КВК-2018 представляли команди

7-Г класу – «Школота», 7-Д класу – «Обломов»

8-Б класу – «Сахара не надо», 8-Г класу – «Круті перці»

10-А класу – «Покоління Х», 11-Б класу – «Завод «Медаліст»

Змагались команди у трьох конкурсах – візитка, розминка, конкурс однієї пісні.

Боротьба була цікавою та напруженою, але у виграші були всі - і учасники, і глядачі, тому гарний настрій та незабутні емоції залишаться з нами надовго!

   06.12.2018 року на базі нашої школи відбувся майстер-клас «Розв’язування компетентнісних задач на урока точних наук», який проводили вчителі Осіпова Світлана Миколаївна та Лавренчук Іван Вікторович.

  Головною метою зустрічі було ознайомити вчителів міста з досвідом роботи педагогів закладу, який орієнтований на формування компетентностей та створення ефективних механізмів їх упровадження.

   На майстер-класі був розглянутий механізм створення  компетентнісних задач, наведені приклади задач з врахуванням міжпредметних зв’язків та представлена технологія створення рекламних відеороликів «STOP MOTION».

   З метою розширити знання дітей про українську книгу; розвивати читацькі смаки до творів сучасних письменників; виховувати повагу до художнього слова, бажання пізнавати невідоме у стінах бібліотеки КЗ «ЗШ І-ІІІст.№32 ВМР», було проведено « Літературну вітальню за творами Пакалюк Т.І.» На гостю чекали: екскурсія унікальним навчальним закладом, знайомство й коротка часова зустріч, під час якої присутні намагалися якнайбільше дізнатися про відому авторку. Було запрошено бібліотекарів інших шкіл міста. Головною метою зустрічей було не тільки знайомство дітей з творчістю письменника, а й залучення їх до читання, на яскравому прикладі того, яку роль книга зіграла в житті особистості. І як же не сказати про естетичну насолоду юних читачів від спілкування з автором. У Літературній вітальні прийняли участь діти 4Б класу, які із задоволенням беруть твори Пакалюк Т.І. на літературне читання. Та організували і презентували сценку за твором письменниці. Сподіваємось, що зустріч з Тетяною Іванівною залишила в дитячих серцях тепло і радість від спілкування, бажання прочитати ще більше творів сучасної української літератури для дітей.

З 15 по 19   жовтня у школі відбулася традиційна акція «Знай свої права, дитино!»

Учасники театрального гуртка «Мельпомена» підготували казку про права для учнів молодшої школи.

Перед дітворою з’являлись казкові герої та ті, хто порушував їхні права.

У веселий спосіб за допомогою чарівної квітки негативні герої перетворювались на добрих і веселих, а діти вчилися захищати свої права.

Час пролетів непомітно, а  чудовий настрій забезпечували натхненні актори!

Дякуємо усім, хто весело та корисно провів разом  з нами час!

   03.10.2018 року на базі нашої школи відбулася педагогічна майстерня  для соціальних педагогів слухачів ВАНО. Майстер-клас «Формування особистісних якостей та рівень взаємодії в колективі» провела соціальний педагог школи Пацалюк Н.М.Основною метою тренінгового заняття було формування  свого   особистого  «Я» як частини загального «Ми». Учасники тренінгу виконували вправи на розвиток здатності до партнерської взаємодії, розвиток навичок групової взаємодії на основі спільності інтересів.

   На занятті також були присутні методист центру практичної психології та соціальної роботи Докійчук Тетяна Володимирівна, а також старший викладач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук Маляр  Олена Іванівна.

   Міський  практичний семінар для вчителів “Захисту Вітчизни “ на тему “Базова підтримка життя (BLS basic life support)”  Семінар проводила вчитель методист Гудзевич Людмила Сергіївна. На семінарі вчителі познайомились та відпрацювали навички серцево-легеневої реанімації, стабільного положення на боку при непрохідності дихальних шляхів.

«Якщо говорити про професіоналів, що відбулися, то вони не раз переживали кризу вигорання. Зрілий фахівець зобов’язаний мати в своїй професійній біографії такі періоди. Вони і є вісником того, що людина дозріла для зростання, для розвитку, що в її життя і роботу приносяться зміни».

В.В.Макаров

Праця педагога неможлива без уміння спілкуватися, знайти ключик до кожної дитини. Спілкування, побудоване на взаєморозумінні та доброму ставленні до дитини, — це дієвий інструмент в арсеналі педагога. А от спілкування через силу, з роздратуванням та злістю кожен має розцінювати як поведінкове табу. Зазвичай таке спілкування спричинене негативним емоційним станом педагога. А дбати про емоційне здоров'я педагогів та вчасно попереджувати депресивні стани — одне з основних завдань психологічної  служби  ЗНЗ.

Під терміном професійне вигорання психологи Американської Психологічної асоціації називають «тривалий період часу, коли хтось відчуває втому та відсутність інтересу до оточуючого, що призводить до зниження продуктивності праці».  Професійне вигорання великою мірою пов'язане з переживанням хронічного стресу. В цьому стані, обов'язки, які покладені на особу, перевищують ресурси, які є доступні для подолання стресу. 

В Україні проблема професійного вигорання є особливо помітною. В умовах війни, низького соціально-економічного життя, відсутності доступу до ресурсів, які допомагають долати стрес, цей феномен зустрічається серед працівників практично усіх державних сфер – лікарі, вчителі, державні службовці та інші. Відвідуючи поліклініку, школу чи відділення соціального захисту, кожен має можливість зустрітися із часто непривітними чи озлобленими працівниками, які не поспішають йти кому  на зустріч чи виконувати швидко свою роботу. На перший погляд може здаватися, що ці люди ліниві чи хочуть, щоб їх якось «особливо попросили», проте, насправді вони вже давно стали жертвами професійного вигорання. 

Мета: Профілактика професійного вигорання шляхом підвищення знань із питань збереження та зміцнення психічного здоров’я та особистісного й духовного зростання педагогів.

Завдання:

  1. Ознайомити педагогів із поняттям і симптомами професійного вигорання.
  2. Сприяти формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях; згуртувати учасників.
  3. Розвивати здатність до самоаналізу; сприяти підвищенню самооцінки.
  4. Формувати психологічну культуру педагогів.

Цільова група: молоді практичні психологи загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста.

Сторінка 33 з 47

Copyright © 2024 - Комунальний заклад "Вінницький ліцей №32"