«Якщо говорити про професіоналів, що відбулися, то вони не раз переживали кризу вигорання. Зрілий фахівець зобов’язаний мати в своїй професійній біографії такі періоди. Вони і є вісником того, що людина дозріла для зростання, для розвитку, що в її життя і роботу приносяться зміни».

В.В.Макаров

Праця педагога неможлива без уміння спілкуватися, знайти ключик до кожної дитини. Спілкування, побудоване на взаєморозумінні та доброму ставленні до дитини, — це дієвий інструмент в арсеналі педагога. А от спілкування через силу, з роздратуванням та злістю кожен має розцінювати як поведінкове табу. Зазвичай таке спілкування спричинене негативним емоційним станом педагога. А дбати про емоційне здоров'я педагогів та вчасно попереджувати депресивні стани — одне з основних завдань психологічної  служби  ЗНЗ.

Під терміном професійне вигорання психологи Американської Психологічної асоціації називають «тривалий період часу, коли хтось відчуває втому та відсутність інтересу до оточуючого, що призводить до зниження продуктивності праці».  Професійне вигорання великою мірою пов'язане з переживанням хронічного стресу. В цьому стані, обов'язки, які покладені на особу, перевищують ресурси, які є доступні для подолання стресу. 

В Україні проблема професійного вигорання є особливо помітною. В умовах війни, низького соціально-економічного життя, відсутності доступу до ресурсів, які допомагають долати стрес, цей феномен зустрічається серед працівників практично усіх державних сфер – лікарі, вчителі, державні службовці та інші. Відвідуючи поліклініку, школу чи відділення соціального захисту, кожен має можливість зустрітися із часто непривітними чи озлобленими працівниками, які не поспішають йти кому  на зустріч чи виконувати швидко свою роботу. На перший погляд може здаватися, що ці люди ліниві чи хочуть, щоб їх якось «особливо попросили», проте, насправді вони вже давно стали жертвами професійного вигорання. 

Мета: Профілактика професійного вигорання шляхом підвищення знань із питань збереження та зміцнення психічного здоров’я та особистісного й духовного зростання педагогів.

Завдання:

  1. Ознайомити педагогів із поняттям і симптомами професійного вигорання.
  2. Сприяти формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях; згуртувати учасників.
  3. Розвивати здатність до самоаналізу; сприяти підвищенню самооцінки.
  4. Формувати психологічну культуру педагогів.

Цільова група: молоді практичні психологи загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста.

 У п’ятницю 21 вересня на шкільному подвір’ї відбулася традиційна акція

 «Дивоколо веселих розваг»

Старшокласники із задоволенням проводили різноманітні майстер-класи для учнів молодшої школи.

«Спорт» , «Хіп-хоп», «Орігамі», «Ча-ча-ча», «Боді – арт»«Ліплення з солоного тіста»«Плетіння зі стрічок», «Плетіння коси», «Декор»  -  такі локації були представлені на вибір дітвори.

Час пролетів непомітно, а  чудовий настрій забезпечували натхненні майстри!

Дякуємо усім, хто провів разом з нами час!

Це було весело та корисно!

   Вічно юна, прекрасна , чарівна, загадкова Вінниця святкує свій 655 день народження! Тебе вітає зі славним ювілеєм твоя 32 школа! Квітуй, багатій, будь сучасною і бережи свою неповторність!  Добробуту і  здоров’я усім вінничанам. Прийми у подарунок це відеопривітання.

   Вінничани, поширюйте відео у соціальних мережах під хештегом  #VinSchoolChallenge.


    Новий навчальний рік розпочато яскравим святом до Дня знань! До першокласників завітала Катя Осадча (виконавець ролі - Печенюк Катя, 10-Б) і взяла у них інтерв'ю. Шкільна громада танцювала запальний флешмоб, співала пісень. Сподіваємось і рік новий буде ж таким : легким, цікавим і радісним!

Закриття табірної зміни.

День ХІІІ «День  туристичний» (21.06.- четвер)

Час проведення

Назва заходу

Місце проведення

9.00 – 9.10

Зустріч дітей

подвір’я школи

9.10–  9.20

Лінійка

подвір’я школи

9.20 – 9.30

Зарядка. ЛФК, гімнастика для очей

подвір’я школи

9.30 – 10.00

Сніданок

їдальня

10.00 –10.30

Інструктаж з техніки безпеки.

кімнати відпочинку

11.00 – 13.30

Екскурсії: бібліотека ім.. І. Франка (6 загін), музей пожежної частини (1 загін), «Бібліотека №8» (4 загін), музей ім. М. Коцюбинський (3 загін), краєзнавчий музей (2 загін), бібліотека ВДПУ (5 загін).

 

13.30 – 14.00

Обід

їдальня

14.00-15.00

Заняття у гуртках за графіком

 

кімнати відпочинку

15.00 – 16.00

Прогулянка, ігри.

подвір’я школи

16.30 – 17.00

Лінійка «Підсумки дня»

подвір’я школи

 

День Х «День у світі водних розваг» (20.06.- середа)

Час проведення

Назва заходу

Місце проведення

9.00 – 9.10

Зустріч дітей

подвір’я школи

9.10–  9.20

Лінійка

подвір’я школи

9.20 – 9.30

Зарядка. ЛФК, гімнастика для очей

подвір’я школи

9.30 – 10.00

Сніданок

їдальня

10.00 –10.30

Інструктаж з техніки безпеки. Бесіди з ТБ щодо правил поведінки на воді під час оздоровлення у аквапарку.

кімнати відпочинку

11.00 – 12.00

Заняття в гуртках за графіком

кімнати відпочинку

12.30 – 13.00

Обід

їдальня

14.00-16.00

Оздоровлення дітей у аквапарку «Маяк»

аквапарку «Маяк»

16.30 – 17.00

Лінійка «Підсумки дня»

подвір’я школи

 

Сторінка 1 з 15

Copyright © 2018 - Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №32 Вінницької міської ради